HIATUS

Assalamualaikum
 

Perasan tak aku tak cakap " Hai " lol who care . 
One more , blog dah tukar wajah yeay ! Yeay tu tak perlu rasanya . Bukan cantik pun kan lolololol .
Before this , aku pakai blogskin . Takde bajet nak edit blog .
Then , aku ngengada edit itu ini dan kesimpulannya ..

BLOG ERROR

Wow gitu -.- 
Then , dengan tak sengajanya rajin nak edit . Fuh , stress !
Coding kan dah lain and aku baru tahu . Maklumlah dah lama tak bukak belog . lol alasan standard darjah satu kot .

But , the truth is . Aku perasan ramai dah malas nak berbelog . Kan-kan ? Ya usah berdusta . Paling tak pun satu post sebulan . Haha macam akulah .

Bila holiday pepanjang gini baru aku rajin nak update . Eh ? Konon selama ni busy ke . Nampaknya gitulah .
Sejak ada Twitter , Instagram , Wechat and blablabla ni no doubt lah blog diabaikan . 

Bila bukak je , followers gitu je . Lagipun ada orang nak ke baca blog picisan ni ? Ada ke hah ? ADA KE ?

Ok tak sedih pun cuma terkilan je takde sape memahami isi hati aku . Macam orang kurang kasih sayang duh . Sadlife .

Okbye . Sekian //

No comments: